Eva Vester

A page about Photography and Art

There was once a time…

4 Comments

IMG_7669 kopia

A picture I took some years ago on Therese as my model name is … well, there were many pictures and I thought they had a little fairytale upset over it so I called the pictures There was once a ……

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

4 thoughts on “There was once a time…

  1. Lovely haunting photograph.

  2. Vilken underbar konst och vilka bilder. Tack för att du delar med dig. //Lena

    • Tack snälla…Dina bilder var också väldigt fina så nu följer jag 2 av dina bloggar den ena för att den var så hemtrevlig och den andra för det var så vackra naturbilder och ännu har jag ju inte sett så mycket och sen får du inte bli arg för jag tyckte du påminde om Pippi Långstrump …alltså du är inte lik henne så, mn när jag såg bilden på dig så tänkte jag genast på Pippi och jag älskar ju det mesta av Astrid Lindgrens underbara verk! // Eva 🙂

      • ha ha ha! Tack och nej, jag tar inte illa upp för att bli jämförd med Pippi Långstrump. Det finns nog ett uns sanning i det också 😉
        Kul att du följer 😀
        //Lena

Leave a Reply

