Eva Vester

A page about Photography and Art

Grafitti…

5 Comments

I am no lover of Graffiti … I think that it can look really ugly sometimes … And all’s not talented at painting this way so there are a lot of variations that  I have been seen in my life ….

In the vicinity of where I live there is a wall and I think that is pretty amazing and fit in the area … Yes, I actually like this graffiti that I have photographed here!

So sometimes Graffiti is not so bad anyway!

Namnlöst-3 kopia

Namnlöst-6 kopia

Namnlöst-3 kopia.jpg2

IMG_4061

IMG_4060

IMG_4057

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

5 thoughts on “Grafitti…

  1. Pretty interesting. So glad that I’m able to read your posts, thank you!!!

  2. Jag är inte heller någon förespråkare av Graffiti, då den tenderar att i mångt och mycket gå över i kludd och skadegörelse (i allafall i Sverige). Min undran är om det du dokumenterat är subventionerat av kommunen? Ser inte ut som graffiti utan mer som målningar.

    • Glömde bort att nämna att, det finns inga taggar, “tags”. Som är utmärkande för graffiti.

  3. Det är ju skillnad mellan graffiti och klotter. Och den här är definitivt inte klotter. Snyggt fotat.

Leave a Reply

