Eva Vester

A page about Photography and Art

Ny bild vid frukostbordet….

9 Comments

Idag startade jag dagen vid frukostbordet med att leka lite med gamla bilder… Det blev en hel del lager på lager bilder. Och kanske ser ni att min tulpan från gårdagens inlägg kom till användning i min nya bild… Jag har inte satt någon titel ännu för jag kommer inte riktigt på något passande ännu så vi får se vad det blir!!! Önskar er alla en riktigt fin helg!!! 🙂

klimt sign

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

9 thoughts on “Ny bild vid frukostbordet….

  1. Vackert och drömskt med en viss önskan i kvinnans blick.
    Jodå, ser tulpanen.
    Men visst är det roligt att leka med bilder.
    För min del spelar det ingen roll att det är gamla bilder.
    Det är ju det som är vitsen med att “hotta” upp gamla bilder.
    Ta fram det som man inte såg vid först, andra eller tredje ögonblicket.
    Och vips så har man en helt ny härlig skapelse framför sig 🙂
    Ser med glädje fram emot dina kommande skapelser.
    Önskar dig en fin helg.

    • Jo, man kanske inte alltid har tid att ta nya bilder, men man tar fram det gamla och gör något helt nytt…Det är kul att sitta och leta gamla bilder…
      Tack så mycket för din kommentar och ut och fota nya fina bilder.. Idag tar jag det bara lugnt, men det kanske blir lite mer redigering under dagen!!!
      Ha en bra dag & Helg!!! 🙂

  2. Hi…I feel really honored to nominate your blog for the Very Inspiring Blogger Award. If you’d like to accept this award, please visit think link for more details:- http://dreamlenz.com/2013/06/06/more-awards/

    Cheers!
    Naresh

  3. Beautiful. A nod to Klimt, perhaps…

    • Thank you…It was not my idea, Karen, but I can also see and think actually on Klimt when I see this picture … I did not mention myself, but was assured that someone would mention Klimt in his commentary 🙂

  4. I agree..It was on him I first thought!

  5. Jag tänkte också på Klimt.
    Snyggt. 🙂

Leave a comment