Eva Vester

A page about Photography and Art

Älskade Maskros…

6 Comments

Visst är det en härlig sommarblomster självaste Maskrosen…Först är det en gul fin blomma och sen blir det den underbara fluffiga biten som vi alla någon gång i livet säkerligen har blåst i vinden… Jag tycker de är väldigt vackra och roliga att fota för de kan bli väldigt mycket varianter av denna lilla skönhet… Vi har dem alldeles utanför så jag tog mig en sväng ut bara för att fota just denna…..

sign

sign2

maskros sign4

sign4

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

6 thoughts on “Älskade Maskros…

  1. Mycket fint fångade maskrosor. Bäst tycker jag om … svårt att säga … den tredje bilden, den mörka. Men sedan såg jag flugan … hm … Alla är bilderna är fina.
    Önskar dig och din familj en fortsatt härlig helg!

  2. First one is a beauty!!!

  3. Great set and the third photo…wow I love this one!! In fact I love them all 🙂

  4. Maskrosor är vackra från början till slut. Och du avbildade det så fint. 🙂

Leave a Reply

