Eva Vester

A page about Photography and Art

Bofinken Knut…..

2 Comments

Igår när jag var ute och fotade träffade jag på den här skönsångande fågeln som satt så sött där uppe i trädet…
Blev så lycklig när jag fick några fina bilder. För jag hade ju först inte rätt Objektiv så jag var ju inte säker på att jag skulle hinna att byta, men jodå det lyckades bra. Sen visste jag inte ens vad det var för fågel?  förrän jag kom hem och tittade i en fågelbok och där fann jag en liten skönhet som stod under namnet Bofink…..

Ja, det är en enorm lycka att vara ute i naturen och se dess ofattbara fantastiska mirakel och skönheter överallt…

Knut

bofinken kopia

 

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

2 thoughts on “Bofinken Knut…..

  1. Underbara bilder Eva! Förstår din lycka ute i naturen…. ❤

Leave a Reply

