Eva Vester

A page about Photography and Art

Majornas Megaloppis….

2 Comments

Ja, igår var det dags igen för Majornas Megaloppis som blivit en årlig tradition vid våren. Människor rensar sina hem och går ut och säljer och det blir fullpackat med människor överallt. Igår var vädret desssutom väldigt fint, ja egentligen för varmt om du hade otur att placera dig på en solig plats. Jag brukar själv stå och sälja lite, men i år bestämde jag mig för att shoppa istället och gjorde några fynd som jag blev lite glad över…
Här kommer i alla fall ett urval av bilder från en skön dag!!!

IMG_1709 kopia

IMG_1705 kopia

IMG_1713 kopia

IMG_1717 kopia

IMG_1727 kopia

IMG_1735 kopia

IMG_1731

IMG_1739

IMG_1746

IMG_1773

IMG_1776

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

2 thoughts on “Majornas Megaloppis….

  1. Härligt med människor i bild. Är väldigt svag för dina svartvita bilder i denna serie bilder.
    Vänligen Mats

  2. Sa du inte att du hade svårt att fota folk i stan. 🙂 Nåväl, det gör du jäkligt bra det. 🙂

Leave a Reply

