Eva Vester

A page about Photography and Art

Några Foton från förra våren…

1 Comment

Sitter och tittar i datorn på alla mina äldre bilder och då hittar man alltid någon ny favorit som man inte tänkt på innan….

Tycker det är roligt att bläddra igenom alla bilder och ibland kan man till och med få nya ideér av sina egna bilder. Det tycker jag är rätt fascinerande. Här kommer några bilder från förra våren, Ni har säkert sett någon eller några från just den här serien, men kanske inte de här…

Jag får en känsla över vissa bilder och ibland blir det nästan som ur en film…. Den sista bilden ville jag sätta namnet ” Restless Sunday ” Får känslan över två uttråkade societetsflickor som  strosar omkring i trädgården en Söndag och vet inte riktigt vad de skall hitta på!!!  🙂

Beauty in the garden

IMG_8271 kopia

IMG_8277 kopia2 kopiasign kopia

restlesssunday

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

One thought on “Några Foton från förra våren…

Leave a Reply

