Eva Vester

A page about Photography and Art

Arkitekturen i Göteborg

3 Comments

När man går runt på stan och blickar uppåt på byggnader så upptäcker man vilken fin arkitektur som finns överallt..
Jag tog några foton igår utan att det egentligen var en mening, men nu funderar jag på att en dag gå runt och faktiskt fota byggnader runt omkring i hela stan för det kunde ju vara lite roligt eller huvudtaget göra en samling av fotografier över hela Göteborg där man är född och bor….

Här är i alla fall några små fina hustak till att börja med…

hustak

IMG_9197 kopia

IMG_9202 kopia

IMG_9160 kopia

IMG_9339 kopia

IMG_9220 kopia

 

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

3 thoughts on “Arkitekturen i Göteborg

  1. Jag måste gå till Göteborg!
    I never was there!
    I´m more into Stockholm!

  2. Bra att du visar detta! Det finns så mycket vackert och intressant bara man ger sig tid och lyfter blicken.
    Härliga och vackra bilder!

Leave a Reply

