Eva Vester

A page about Photography and Art

Vår på riktigt…

1 Comment

Våren är på riktigt kommen och det känns väldigt hoppfullt och skönt!!!

Bilderna är tagna förra året fast just nu i Göteborg handlar det bara om dagar tills det blir så här igen…Ja, vårblommorna har redan börjat ta plats…Ja, det kanske inte är redan för det sägs väl att våren är lite sen, men det känns rejält i luften nu och man behöver inte ha på sig vinterjackan alla dagar och det är ett gott tecken!!!

IMG_7446 kopia

IMG_7431 kopia

IMG_7405 kopia

IMG_7444 kopia

IMG_7418 kopia

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

One thought on “Vår på riktigt…

  1. Bilden på den gamla stentrappen får mig att tänka på, Sagan Om Ringen. Den känns lite mystisk. Vart bär den och vad väntar högre upp? (egentligen inte ställd som fråga, utan min upplevelse av att se den). Så vacker!
    Bilden på roddekorna för tankarna till Medelhavet. Lite sugen på att bada blir man. Vacker vy!
    Vitsippor = vår 🙂
    Själv var jag ute en sväng vid 8-snåret idag, strax utanför Örebro, och plåtade. Det blåste kallt och regnet hängde i luftet. Tur att jag hade mössa på mig, för det var rigtigt ruggigt.
    Vissa dagar känner man att våren är på G, men inte idag.
    Önskar dig en fin helg!

Leave a Reply

