Eva Vester

A page about Photography and Art

John de Lano…

10 Comments

Idag vill jag presentera en konstnär som jag bara älskar hans bilder så mycket och de är tycker jag mycket inspirerande och vad kan jag säga mer än att jag ÄLSKAR DEM  av hela mitt hjärta…

Vet inte så mycket om John, men följer honom på Deviantart och kan inte annat än fängslas av hans fina verk….så här kommer ett urval om hans fantastiska fina bilder och ja….bilderna säger ju allt!!!

A_season_without_you_by_JohndeLano

Ray_of_Light_by_JohndeLano

The_prince_of_birches_by_JohndeLano

Bound_to_read_by_JohndeLano

Här är hans galleri på Deviantart… http://johndelano.deviantart.com/gallery/

 

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

10 thoughts on “John de Lano…

  1. Håller med dig. Han har en speciellt och tilltalande sätt.
    Men du är på god väg för dina bilder har också en speciell drag som väcker uppmärksamhet och beundran.

    • Tack Antonia…jag jobbar på det hela tiden och
      sådana här inspirerar ju mycket såklart….Han väljer stilen av de gamla härliga konstnärerna och lite sagomotivaktigt…. Ja, det tilltalar mig mycket!!! 🙂

  2. Förstår att du gillar dem..

    • Ja, jag tycker att de är otroligt vackra och han är en av flera favoriter!!! Det är nyttigt att titta på andras bilder för jag tror det finns inget som lär så mycket!!! 🙂

  3. Underbara bilder Eva! Och tack för senast, så roligt att du kom! Och din blomma är den enda som är kvar nu, tack så väldigt mycket!
    Jag förstår att du älskar de här bilderna, de är som vackra tavlor! Det är dina också Eva, bara fortsätt med det du gör, du är verkligen superduktig!! ❤

    • Tack snälla Mona och du är också superduktig och jag hoppas att du börjat på ett nytt konstverk?
      Det var verkligen roligt att kunna besöka dig och få se dina saker i verkligheten!!! 🙂

  4. They are beautiful pieces!

Leave a Reply

