Eva Vester

A page about Photography and Art

Vårens Sagolika körsbärsträd…

4 Comments

Finns det något vackrare än när körsbärsträden blommar? Jag tycker verkligen att de är helt Fantastiska
och jag blir lika fascinerad varje år…ja, det blir jag minsann av allting….. Man tröttnar aldrig på det vackra som finns överallt….man blir lika glad och förväntansfull varje år och inte kommer man väl någonsin säga???

-Men vad trist att se körsbärsträden blomma nu i år igen!!! ha Ha ha…Nääää,verkligen inte utan vi njuter alltid lika mycket varje år av det fina vi kan se ute i naturen och snart kommer körsbärsträden att blomma igen för naturligtvis är inte dessa foton från i år utan jag hittade dem bland alla mina foton och blev lite sugen på ett kärsbärsinlägg helt enkelt!!!

IMG_9110 kopia

IMG_9101 kopia

IMG_9106 kopia

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

4 thoughts on “Vårens Sagolika körsbärsträd…

  1. What a gorgeous tree! Very nicely photographed.

  2. Now that is a very beautiful tree whose loveliness while in full bloom inspires a poem easily! Nicely done and you are a very special added touch! Wonderful!

  3. Hey! Thanks so much for following me and drop by! I liked your page too, the photographs you post here are marvellous, and this tree is Dream-like… Love it ❤

Leave a Reply

