Eva Vester

A page about Photography and Art

Fantomen på Operan…

5 Comments

Jag älskar verkligen Fantomen på Operan, men kan nästan inte titta på filmen för jag bara gråter och gråter och gråter….Så vansinnigt sorgligt, men vilken vacker musik och jag gillar väl lite miljön, kläderna …ja det mesta!!!

Jag köpte filmen, men den berör mig så mycket att jag tycker det blir jobbigt att se den, men jag brukar lyssna på musiken på You tube emellanåt och jag älskar den!!!

Min bild är inte tänkt egentligen som någon Fantomen på Operan-bild, men ändå när jag den här dagen sprang omkring på omgivningarna vid ett slott och hade tagit med mig masken så gick ändå tanken till fantomen på Operan då han bar mask och Christine som är hans stora kärlek i livet…

Fast här är tanken när jag tittar på bilden att hennes kärlek har varit här och tappat masken…hon letar och saknar sin vän som hon känner för och älskar…kanske letar de efter varandra?

Tror ni att jag lever i fantasins sagovärld så är det helt rätt, men jag är mycket medveten om verkligheten…. Jag älskar det vackra och jag tror på det goda och jag tror på kärleken…Ja, faktiskt fastän den riktiga kärleken är så sällsynt idag, men den finns!!! 🙂

Fantomen på Operan

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

5 thoughts on “Fantomen på Operan…

  1. Gillar din tolkning, men jag är ingen fan av Fantomen i operan för övrigt. 🙂

  2. Eva, your imagery has a very beautiful dreamy quality. I find it to be very compelling and romantic. 🙂

Leave a Reply

