Eva Vester

A page about Photography and Art

Äldre fotomanupulation…

2 Comments

En gammal bild som jag gjort om många gånger och inte rikigt bestämt mig för hur jag skall ha den?… Jag har framkallat den på en jättestor canvstavla och målat över den med Acryl så nu ser den inte ut riktigt så här och vi får väl se om det blir något slutresultat längre fram och om jag kan bestämma mig för hur den skall se ut i slutändan…. Ja, ibland blir man lite velig och beslutsångesten kommer över en ha ha ha….

420082_314206948637835_509916086_n kopia

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

2 thoughts on “Äldre fotomanupulation…

  1. I love to see multi-media versions.

Leave a Reply

