Eva Vester

A page about Photography and Art

Sommarpoesi om kärleken…

7 Comments

Jag ligger i gräset och andas den friska sommardoften berusad av kärleken. Jag längtar tills månen tittar fram och du kommer att vara här med mig.

Vi kommer att sitta uppe på slätten och titta ut i universum så vackert, så stort, så mäktigt. Du kommer att hålla min hand och ge mig en kyss. Mitt hjärta bultar av lycka och längtan. Vår kärlek är så vacker och lika oändlig som universum.

Men vi måste skydda och bevara den kärlek som finns och som är så stark för om du inte ge den näring så vissnar den som en vacker sommarros. Men, om du forsätter att vattna så blomstrar den om och om igen och banden blir allt starkare och vänskapen varar för alltid…

Eva Vester

400275_437177419674120_1060039731_n

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

7 thoughts on “Sommarpoesi om kärleken…

  1. Such a lovely romantic image.

  2. Vacker poesi och ett fantastiskt konstverk. Du har verkligen en helt underbar teknik i detta konstverk.

    Vänligen Mats

  3. I love Ophelia…Every time I see something like this I think of her…

  4. I think I prefer this interpretation to the previous one because here she looks (to me) more vulnerable and sweet…

Leave a Reply

