Eva Vester

A page about Photography and Art

För blind för att se…

4 Comments

Ibland så kanske vi inte har förmågan att se klart även om lösningen kan ligga mitt framför oss?… Man kanske är så inriktad på sina egna tankar och sin egen lösning och inte riktigt har förmågan att vidga sitt sinne… Det kan ibland  vara bra att öppna nya dörrar och hitta en nya vägar för det kan finnas många lösningar på ex. ett problem och kanske bättre än den lösningen som du själv kört fast i…. En bra tanke kanske att påminna sig om att ibland kan det var bra att hitta en ny lösning eller en ny väg för att lyckas bättre!!!

“Too blind to see”

to blind to see

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

4 thoughts on “För blind för att se…

  1. Vänta inte på den stora lyckan, så att du missar den lilla..
    Önskar dig en härlig dag..
    Kram Nicki

  2. Tyvär är det alltför många som går runt med bunda ögon. framförallt våra politiker som verkar vara så verklighetsfrämmande nyförtiden och alltid gömmer sig bakom konstiga regelverk. Och sen länge sen har de glömt bort vad rätt heter.
    Vackert målning. 🙂

    • Ja, det är sant verkligen….. Politekerna är väl bland de värsta som varken ser eller hör någonting och bara utgår från deras egna egotankar och känslor …Ingen empati eller förståelse för någonting här i livet!!! Ett stort skämt är vad de är hela högen!!! 😦

  3. This image really works. It illustrates your point beautifully.

Leave a Reply

