Eva Vester

A page about Photography and Art

Den kommande våren

5 Comments

Jag tror att vi är många som tycker det skall bli skönt när våren är här på riktig?. Efter kylan är man rätt trött och det känns som man behöver en dos d-vitaminer. Jag älskar våren, men är däremot inte så förtjust i sommaren som kommer strax därefter. Våren är så fin, men den är ju så kort….alldeles för kort. Man hinner liksom inte riktigt njuta förrän det är över! Det är samma sak med den underbara hösten som för mig är nummer 1 på favoritlistan, men också den så kort…men såklart det är ju inget att göra åt det utan man får passa på att njuta under den tiden som det går…

Sen är det så ändå att jag verkligen egentligen gillar alla årstider och skulle absolut inte vilja bo någonstans där det bara är sommar hela tiden. Det är skönt med variation, även om man har sina favoriter.

Här kommer några vårnostalgi bilder…

IMG_0930 kopia

IMG_0912 kopia

IMG_0892 kopia

IMG_8512 kopia

IMG_0941 kopia

IMG_0944 kopia

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

5 thoughts on “Den kommande våren

  1. Den sista bilden är superläcker. )

  2. Very nice swedish point of view 🙂 Awsome pictures! Regards from your southern neighbor Poland 🙂

Leave a Reply

