Eva Vester

A page about Photography and Art

Mary Jane…

2 Comments

Fotade en kompis och sen var det en hel del retushering och målning över detta fotot samt textures över…Så roligt!!! Man kan nästan inte tro att det varit ett foto från början utan helt enkelt att man målat allt från grunden? Visst känns det lite så!!!……. Jag satte namnet Mary Jane på den här tavlan som jag har tryckt upp på canvasduk…Vet inte varför det blev just det namnet? men hon fick mig att tänka på just Mary Jane och så fick det bli …Kommer sedan längre fram när jag öppnar hemsida här att förmodligen ha en webbshop och då kommer jag att sälja mina bilder och kanske kläder också här…  Får se hur jag skall lägga upp det, Inget riktigt bestämt ännu!!! 🙂

Mary J

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

2 thoughts on “Mary Jane…

  1. Den här gillar jag mycket. Roligt att se hur du plockar fram det måleriska i bilderna du gör. Gillar den utmanande beskärningen väldigt mycket. Tufft och vackert på samma gång.

    Vänligen Mats

Leave a Reply

