Eva Vester

A page about Photography and Art

Sagans värld….

4 Comments

En liten söt fjäril kom flygande in i trädgården. Vacker med sina vingar stod hon där och blickade in mot alla blommorna…Kanske visste hon inte vilken hon skulle välja? Kanske hon ville resa sina vingar för att landa på en av de vackra blommorna för att ta sig till den och sitta där och blicka ut över allt och alla…

Ja, jag älskar sagans och fantasins värld så jag är ofta där och inspireras….Tycker fortfarande om att läsa barnböcker och sagor för där finns så mycket fantasi och inspiration att hämta…Har alltid och har fortfarande en  liten önskan att själv skriva en bok och jag tror att det kunde rört sig om en barnbok eller kanske en poesibok med vackra bilder och illustrationer? Så vem vet? Så länge det finns liv så finns ju alltid möjligheten….

419078_313547398703790_2037293868_n

“Butterflygirl””

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

4 thoughts on “Sagans värld….

  1. Looking forward to your book;)

    • Thank you dear Linda..I really appreciate it and I´m very happy that you will follow my blog… and I really love your work so it will be a great plesure to follow you!!! I wish you a very great and maybe a creative weekend!!! 🙂

Leave a Reply

