Eva Vester

A page about Photography and Art

Att Måla…

6 Comments

Jag målar också ibland och det tycker jag är så jätteroligt. Sista tiden har bara tiden verkligen inte funnits eller räckt till. Det är trist faktiskt! men det skall väl inte vara så alltid hoppas jag? Jag kände idag att jag fick en sådan lust att börja på en ny duk och den finns ju här hemma tillgänglig så praktiskt sätt så är det möjligt på momangen.

Jag önskar nästan att jag kunde befinna mig någonstans ute på landet i ett mysigt hus med ateljé och bara vara där ett helt år och göra precis vad jag ville när som helst. Då skulle jag måla, fotografera, skriva, sy och bara göra allt kreativt som jag egentligen drömmer om att få göra på heltid.  Fast jag måste ju träffa människor ibland så vänner skulle kanske vara på någorlunda bekvämt avstånd så man kunde träffas på helgerna åtminstone för jag är ju samtidigt en sällskapsmänniska och älskar att umgås, prat och skratta är det bästa jag vet.

Den här målningen gjorde jag mest på skoj och är en ganska stor målning om jag minns rätt ca 1,20×1,20 och döptes till “Miracle in life”

Namnlöst-3 kopia2

 

 

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

6 thoughts on “Att Måla…

  1. Du är duktig på att måla med.. En multikonstnär. 🙂
    Att måla tar tid. Foto kan gå fortare. Både har ju fördelar.

  2. Both whimsical and serious. Really lovely.

Leave a Reply

