Eva Vester

A page about Photography and Art

På Tepartyt…

3 Comments

Ofta så drar jag med mig nån av mina modeller som gillar att ställa upp för mina fotobilder… och det är inte så svårt för många gillar att bli fotograferade…speciellt när man klär dem i lite roliga kläder i vackra miljöer. Och jag älskar at fotografera på det här sättet!

Den här bilden togs förra våren och själva Tepartygrejen kommer från Alice i underlandet även om man kanske inte tänker tanken när man ser bilden. Tror att kanke hade det varit lite roligt att sätta in en vit kanin någonstans och det är ju inte försent. Gamla bilder plockas ofta fram och så arbetar man med dem när man kanske inte har några jättenya. Jag är så sugen på att fota  en sådan här fototagning snart och eventuellt kan det bli en nästnästa helg.

Teaparty sign kopia

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

3 thoughts on “På Tepartyt…

  1. Gillar färgen på tjejernas klänning. Jag kanske hade bett en av tjejen att bara vika på koppen så att kaffet rinner urhejdat, men kan förstå att det kanske inte genomförbar med små resurser, då kanske man inte kan få bort kaffelfäcken från klänningen sen.
    Det är en fin komposition.
    Ser framemot nästa sessionen.

  2. Wow! Vacker och spännande komposition!

Leave a Reply

