Eva Vester

A page about Photography and Art

Life Poetry…

2 Comments

Det här är ett av mina verk som jag tryckt upp på Canvasduk och hade med på en utställning jag hade i början av förra året. Jag gav den namnet “Life Poetry” Kanske en hyllning till livet och allt vackert som finns om vi bortser från det negativa, ondskan och dylikt. Men det finns så mycket fint också om man öppnar ögonen och tittar sig runt omkring. Så mycket att vara tacksam för…

Vi har den fantastiska naturen, djuren, och vi älskar maten, musiken, vänner & familj, barnen. ¨
Att vi har förmågan att med våra sinnen njuta av smaken på allt ätbart, synen att kunna se allt vackert runtomkring, hörseln att kunna lyssna till fåglarna eller sitta och höra vågorna från havet, att kunna känna kärleken på alla sätt och vis.

Bilden kanske inte säger något om just detta för det var vad jag kom på just nu när jag ville skriva något tänkvärt…däremot har bildens namn alltid varit detsamma fast det kanske mest handlade om musikens ljuva vackra poetiska toner… för vad vore livet utan musik?  Men, trots allt visst kan livet vara som ett livs poesi…

life poetry....

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

2 thoughts on “Life Poetry…

  1. A digital painting? Wonderful.

Leave a Reply

