Eva Vester

A page about Photography and Art

Borås Djurpark…

4 Comments

Jag verkligen älskar alla djur och tycker de är fantastiska var och en på sitt sätt. Det är verkligen en otrolig mångfald som finns runt om vår vackra planet. Tänk vad många arter man aldrig ens har sett??? Jag njuter av att besöka djurparker, men tycker såklart att djur helst skall vara i friheten och i sin naturliga miljö….

Men, jag vill ändå tro att de som arbetar på dessa platser älskar djur och tar väl vara på dem fastän man tyvärr ibland stöter på artiklar i tidningen som säger det motsatta. Förstår inte hur man kan behandla oskyldiga varelser illa???  De är ju en så stor glädje i våra liv….

Vad vore livet utan alla fina djur? Jag tom. tycker att livet skulle vara tråkigt om jag inte på sommaren fick höra surrandet från humlor eller liknande….Ja, getingar gillar jag förstås inte…Springer när de är i närheten  och ibland skriker jag också….Min dotter tycker att jag är helt Crazy ha ha ha… Det är som sagt var smällar man får ta här i livet. Fast jag vill ändå ha kvar getingarna, men vill att de håller sig borta från Eva Vester…Blev faktiskt stucken av en förra sommaren…. Här kommer några bilder från Borås Djurpark…. 🙂

Bild

Bild

Bild

Bild

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

4 thoughts on “Borås Djurpark…

  1. Gillar också gå till djurparker. Fina foton du har tagit om dessa magnifika djur.
    Getingar och ben. JAg brukar ge de en jättesmäll med öppen handflata som de far iväg och antagligen hittar de inte tillbaka. 🙂

    • Men, kära nån om du smäller dem med öppen handflata så sticker de ju dig??? Nä, jag skriker, viftar och springer och finns det folk runt omkring så tänker de “Koa Ä galen!!! ha ha ha” 🙂

  2. I could agree about animals, zoos and life:)

Leave a Reply

