Eva Vester

A page about Photography and Art

Min nya Blogg om Mode…

6 Comments

Har idag tagit steget att öppna även en Modeblogg då jag älskar kläder väldigt mycket. Det blir en
personlig Blogg som handlar om Mode, tips, Inspration och lite Hälsa och välbefinnade också…

Jag har ju denna Foto & Konstbloggen som jag tycker är så roligt, men vill inte blanda in kanske
alltför mycket Mode här utan tycker det är bra att sära lite på sakerna.

Fast lite blir det ju eftersom jag lagt in konstdelen också i ämnet för att kunna vidga det lite mer.

Här är iallafall invigningen på min nya sida!!!

Välkommen in och tjuvtitta!!!

Namnlöst-2 kopia

Vänligen Eva

http://evavestersmodeblogg.wordpress.com/

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

6 thoughts on “Min nya Blogg om Mode…

Leave a Reply

