Eva Vester

A page about Photography and Art

Dagens snöflingor…

8 Comments

Ja, då kom det lite snöflingor idag här i Göteborg, men kanske inte exakt så mycket och rätt konsistens. Trots allt så skyndade jag mig ut för att försöka få någon liten snöflinga på bild…det var inte så mycket snö och flingorna smälter nästan med en gång. Det har heller inte snöat så mycket att det lagt sig sådär fint på träd och växter. Jag är inte 100 % nöjd med dessa snöflingor , men heller inte helt missnöjd….får hoppas att det kommer något mer tillfälle snart…

Det är ju bara mitten av Januari så jag hoppas på lite mer snö fastän jag nästan håller på att frysa ihjäl ha ha ha…. Skulle vilja ut på landet och ta några isprinsessbilder innan vintern försvinner för denna gången…Får se om det blir en lantvistelse om några veckor.

Sen välkomnar jag gärna  snart våren…

sign...1

Sign 3

snow4

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

8 thoughts on “Dagens snöflingor…

  1. Det är inte lätt med snöflingor, men jag tycker du lyckades riktigt bra. Gillade den första bilden väldigt mycket.

    Vänligen Mats

    • Tack Mats….Ja, det var ju inte riktigt höjdarsnöflingor för de mästerliga snöflingsbilderna och det var
      första gången jag fotade snö på nära håll….Har bara sett andras bilder och tycker det är så vackert!!!

  2. Jag kan inte ens förstå hur du fick till det. Har själv provat men utan att lyckas.
    Fascinerande bilder det blev. 🙂

  3. Vilka fina snöflingor!

Leave a Reply

