Eva Vester

A page about Photography and Art

Stockholm…

Leave a comment

I somras var jag några dagar i vår härliga huvudstad Stockholm…det var ju ett tag sedan sist så det var underbart att få komma dit igen och nu tänker jag inte låta det gå så lång tid tills nästa gång…

Stockholm är en härlig stad även om jag kanske inte skulle vilja bo här utan det räcker med småvisiter och allra bäst är ju gamla stan som jag inte har med mer än 2 foton just här på denna sidan nu, men det är så speciellt så jag tycker att det skall visas för sig…. Jag verkligen älskar gamla stan…pärlan i huvudstaden som slår det mesta….

IMG_2415 kopia

IMG_2511 kopia

IMG_2512 kopia

IMG_2531 kopia

IMG_2455 kopia

IMG_2662 kopia

IMG_2793 kopia

IMG_2869 kopia

Author: fotoartpassion

Jag är en kreativ tjej som älskar att fotografera, måla, redigera bilder i Photoshop, m.m. Jag fotograferar så ofta jag kan och får ideér hela dagarna var jag än befinner mig...Jag inspireras mycket av sagans värld, Historia, poesi, Modet genom tiderna, naturen, människor på gatan, konstnärer och ja i stort sett vad som helst... I´m a dreamer, but I´m not the only one... My blogs: www.evavester.wordpress.com www.evavestersmodeblogg.wordpress.com.

Leave a Reply

